1. خانه
  2. دوخت کاور
  3. دوخت کاور مبل در اصفهان

دوخت کاور مبل در اصفهان

دوخت کاور مبل و پیراهن مبل در تهران

04:43:10برای سفارش دوخت کاور مبل در اصفهان توصیه می شود افراد به چند شاخصه ی مهم توجه کنند. نوع جنس کاور و همچنین نحوه ی دوخت از مهم ترین مواردی شناخته می شوند که قیمت کاور را تحت تأثیر قرار می دهند. در ادامه بیشتر به این چند ویژگی خواهیم پرداخت.

جهت دریافت قیمت و سفارش کاور مبل با شماره 09138038147 ( احمدی ) تماس بگیرید

دوخت کاور مبل در اصفهان

مبلمان ها به دلیل استفاده ی مداوم نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که استفاده از کاورهای مختلف برای این امر بسیار توصیه می شود. برخلاف گذشته که بدون توجه به زیبایی مبلمان ها و فضای اطراف از پارچه های سفید برای روکش استفاده می شد، امروزه چند فاکتور در زمان دوخت مبلمان ها مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

 در زمان سفارش دوخت کاور مبل در اصفهان می توانید چند شاخصه را مد نظر داشته باشید که در مطلب حاضر بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت. اگر به دنبال کاور مبلمان زیبا و شکیل هستید، می بایست قبل از سفارش نوع پارچه را تعیین کنید. در کنار این ویژگی توجه به طرح کاور نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. نوع دوخت نیز از فاکتورهای مهم بعدی قبل از سفارش دوخت کاور مبل در اصفهان می باشد. در ادامه سعی خواهیم کرد در رابطه با هر کدام از موارد ذکر شده اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

دوخت کاور مبل در اصفهان

تعیین نوع پارچه در دوخت کاور مبل در اصفها

برای اینکه بتوانید به سفارش دوخت کاور مبل در اصفهان اقدام کنید، می بایست نوع پارچه و جنس آن را مدنظر قرار دهید. دو نوع جنس برای کاور مبلمان ها در نظر گرفته می شوند که می توان به نوع پارچه ای و همچنین ژله ای یا طلقی اشاره کرد. نوع پارچه ای اغلب دارای رنگ بندی و همچنین نرمی و ضخامت متفاوت می باشد که بر اساس سلیقه مشتری می توان بهترین و با کیفیت ترین جنس را انتخاب نمود. امروزه اغلب از کاورهای ژله ای و طلقی استفاده می شود که شفافیت آن ها باعث زیبایی بیشتر مبلمان ها می شود.

09138038147 ( احمدی )

 در زمان انتخاب کاور توصیه می شود افراد به استحکام پارچه و یا طلق انتخاب شده توجه نمایند تا در اثر شست و شو، جنس به کار رفته دارای مقاومت کافی باشد. برای هماهنگی با دکوراسیون منزل توصیه می شود از رنگ و طرح هم خوان با محیط منزل استفاده شود. اگر تصمیم به سفارش جنس ژله ای برای دوخت کاور مبل در اصفهان گرفتید، به این نکته توجه کنید که در فصل تابستان تعریق کردن یکی از مشکلاتی است که در رابطه با این نوع کاورها با آن مواجه می شوید. نوع پارچه ای و زیپی امروزه به نسبت دیگر کاورها از طرفداران بیشتری برخوردارند.

دوخت کاور مبل اصفهان

قیمت دوخت کاور مبل در اصفهان

در رابطه با سفارش دوخت کاور مبل در اصفهان توجه به قیمت آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. عوامل متعددی قیمت کاور مبل را تعیین می کنند که در این بخش به چند مورد کلیدی خواهیم پرداخت. نوع مبلمان و طرح آن در میزان قیمت کاور بسیار تأثیر گذار است.

در واقع هر چه مبلمان دارای چوب ساده و غیر انحنا باشد الگوی ساده ای برای دوخت کاور آن لازم خواهد بود در نتیجه مبلمان های استیل یا سلطنتی به دلیل ظاهری متفاوت از کاورهای قیمت بالاتر برخوردارند. نوع جنس به کار رفته نیز در میزان قیمت دوخت کاور مبل در اصفهان تأثیر گذار است. انتخاب پارچه، طرح و رنگ آن نیز از عوامل دیگر محسوب می شوند. با توجه به موارد گفته شده هر چه جنس و دوخت دارای کیفیت بالاتری باشند قیمت کاور نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

09138038147 ( کاور مبل احمدی )

نوشته قبلی
دوخت پیراهن مبل در اصفهان
نوشته بعدی
نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست