1. خانه
  2. کاور مبل
  3. کاور مبل اصفهان

کاور مبل اصفهان

کاور مبل اصفهان

کاور مبل اصفهان تنها نمایندگی فعال و مورد رضایت شما عزیزان در زمینه دوخت و فروش کاور مبل در سطح استان اصفهان می باشد. این مقاله نیز جهت معرفی کاور مبل اصفهان و نحوه خرید و سفارش آن ارائه شده است. به شما نیز پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

جهت دریافت قیمت و سفارش دوخت کاور مبل در اصفهان با شماره 09138038147 ( احمدی ) تماس بگیرید

دوخت و فروش کاور مبل اصفهان 

با فراگیر شدن استفاده از مبلمان در خانه های ایرانی، امروزه استفاده از کاور مبل نیز رونق پیدا کرده است. استفاده از کاور مبل به افرادی که دارای کودکان خردسال هستند و احتمال کثیف یا خراب شدن مبلمان آنها زیاد است، پیشنهاد می شود. اما اگر شما به تازگی مبلمان جدیدی خریده اید و نمی خواهید به این زودی ها تازگی و زیبایی خود را از دست بدهد، بهتر است از کاور مبل استفاده کنید. از این رو ما در گروه کاور مبل اصفهان بر آن شدیم تا با طراحی و دوخت انواع کاور برای مبلمان های مختلف کار شما را آسان کنیم و مرغوب ترین نوع کاور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما هم اکنون می توانید برای سفارش کاور مبل خود به وب سایت کاور مبل اصفهان مراجعه کنید و نسبت به خرید کاور مبل دلخواه خود به هر تعداد که می خواهید، اقدام نمایید.

کاور مبل اصفهان

ویژگی های کاور مبل اصفهان

کاور مبل انواع مختلفی دارد، به همین ترتیب می توانیم ویژگی های خاصی را نیز برای هر یک از انواع کاور در نظر بگیریم. یکی از انواع کاور مبل، کاور مبل ژلاتینی یا پلاستیکی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کاور مبل ژلاتینی از پلیمر pvc ساخته شده است و کاملا نرم، شفاف، منعطف و قابل شستشو می باشد. از مزایای استفاده از این نوع کاور مبل اصفهان می توان به شفاف بودن آن اشاره کرد. چرا که بسیاری از افراد دوست ندارند با یک روکش و کاور پارچه ای زیبایی و طرح مبلمان خود را بپوشانند.

اما از این ها که بگذریم کاور پارچه ای نوع دیگری از کاور مبلمان است که نرمی بیشتری نسبت به کاور ژلاتینی دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. کاور پارچه ای معایب خاص خود را نیز دارد، برای مثال این نوع کاور به راحتی مایعات را از خود عبور می دهد و ممکن است مبلمان شما را کثیف کند. البته این که می خواهید از چه نوع کاوری استفاده کنید به سلیقه و نظر شخص شما بستگی دارد. ما در گروه کاور مبل اصفهان آماده تولید هر نوع کاوری برای مبلمان شما هستیم.

کاور مبل اصفهان

نحوه سفارش کاور مبل در اصفهان

برای سفارش کاور مبل اصفهان شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. به این ترتیب که تنها کافی است ابتدا وارد وب سایت ما شوید و سپس بر روی گزینه سفارش دوخت و خرید کاور کلیک نمایید. در این بخش می توانید نوع کاور، تعداد کاور، نوع مبلمان، تعداد مبلمان، طرح روکش و دیگر ویژگی های مربوط به کاور را انتخاب کنید و سپس برای خرید و سفارش محصول بر روی گزینه سفارش کلیک کنید. با این کار شما به درگاه بانک متصل خواهید شد و می توانید هزینه لازم را پرداخت کنید. پس از انجام این کار و پر کردن فرم خرید، سفارش شما به درستی ثبت می شود و محصول مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. شما می توانید کاور خود را از طریق پست درب منزل تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.

09138038147 ( احمدی )

کاور مبل احمدی
کاور مبل احمدی
نوشته قبلی
نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست